Harmonogram rzeczowo-finansowy projektu pt. "Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie"
Kategoria kosztów |
Rok 2011 |
Rok 2012 |
Rok 2013 |
Rok 2014 |
||||||||||||
Kwartał I |
Kwartał II |
Kwartał III |
Kwartał IV |
Kwartał I |
Kwartał II |
Kwartał III |
Kwartał IV |
Kwartał I |
Kwartał II |
Kwartał III |
Kwartał IV |
Kwartał I |
Kwartał II |
Kwartał III |
Kwartał IV |
|
Etap I. Przygotowawczy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Zadanie 1. Przygotowanie dokumentacji projektowej |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Kontrakt 1. Opracowanie projektu wykonawczego |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Kontrakt 2. Opracowanie studium wykonalności projektu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Zadanie 2. Przygotowanie dokumentacji przetargowej |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Kontrakt 1. Opisy przedmiotów zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Kontrakt 2. Obsługa prawna w zakresie realizacji procedur przetargowych |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Etap II. Realizacja projektu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Zadanie 1. Zarządzanie projektem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Kontrakt 3. Zakup materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Zadanie 2. Promocja projektu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Kontrakt 3. Roboty budowlane związane z wybudowaniem CBI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 4. Budowa sieci LAN |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Zadanie 4. Nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 1. Nadzór autorski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 2. Nadzór inwestorski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Zadanie 5. Zakup i uruchomienie sprzętu oraz aparatury naukowo-badawczej w laboratoriach CBI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 1. Zakup oprogramowania i komputerów do klastra obliczeniowego |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 2. Wyposażenie Centrum w meble laboratoryjne i biurowe |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 3. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracowni Wzrostu i Adaptacji Roślin do Warunków Środowiskowych |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 4. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracowni Uszlachetniania Surowców Żywnościowych |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 5. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracowni Przechowywania Owoców i Warzyw w Kontrolowanej Atmosferze |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 6. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracowni do Badań Erozyjnych |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 7. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracownia Ekstruzji |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 8. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracowni Przygotowania Prób |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 9. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracownia Biomasy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 10. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Pracownia Hodowli Wzrostu Alg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 11. Zakup sprzętu i aparatury naukowo-badawczej dla Laboratorium Mikrobiologii i Biochemii |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Kontrakt 12. Zakup sprzętu i wyposażenia magazynów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|